
Suriye'nin kuzeyinde, Beşşar Esed rejimi karşıtı barışçıl gösterilerin başlamasının 12. yıl dönümünde gösteriler düzenlendi. Ülkenin kuzeyinde muhaliflerin kontrolündeki İdlib ilinde toplanan halk, barışçıl gösterilerin başlamasının yıl dönümünü gösterilerle andı. Göstericiler, "Katil Esed rejimi hesap vermeli", "Rejimin düşmesini istiyoruz" ve "Zorla yerinden edilen sivillerin evlerine geri dönmesini istiyoruz" sloganları attı. ( Izzeddin Kasim - Anadolu Ajansı )
© 2026 جميع الحقوق محفوظة - دمشق